10/18/2007

<聽見了,當紅鼻子遇上橘色的天空>觀後感--吹時

吹時看見紅鼻子在吉色的天空下唱歌by吹時
2007-10-16 00:57:19

講真,衫好靚,化妝造型勁cute。
我有放聲大笑。

演員超好火,除左果三個主角仔,真係好鍾意怕羞小丑比人蝦。

卸妝小丑比媽媽攬攬,即時小明眼望下周圍有冇人見到我眼泛淚光,不過好彩周圍黑媽媽。
我祈求唔好有突然開燈既瞬間。好彩無。

Jojo係projecter片片前面唱歌,keep住想眼濕濕。
我唔係好明點解果下我眼濕濕,歌詞我無留心聽,淨畫面氣氛melody同歌者演釋,已經夠我眼濕濕。

帶左意大利人一齊睇,查實有少少壓力,畢竟佢都係猛人。事後問意人,佢話佢enjoy the show.好野。恭喜。

四十蚊,抵。到。爛。
手掌亦都拍到爛。

No comments: